Waardering van Vrouwen Medisch Centrum - 's-Hertogenbosch op 9 april 2019

• Zwangerschap

Een 10 is nog te laag. Vandaag de behandeling ondergaan. Kliniek is heel huiselijk, knus, schoon en sfeervol ingericht. Geen wachtkamer of slaapzaal met 20 anderen. Het hele team was geweldig. De 2 Anasthesie medewerkers waren superlief voor ons. Veel humor en mental support. Iedereen was zo zorgzaam, leek wel alsof er allemaal lieve ooms en tantes voor je klaar staan. Zodra je het moeilijk krijgt zijn ze er voor je. Je krijgt een badjas van ze en ze verliezen je geen minuut uit het oog. Van behandeling zelf niks gevoelt, werd daarna weer wakker in mn bedje. Iedereen bedankt, de dokter, verpleegkundiges, anasthesie medewerkers en de dame die mij binnen ontvangen heeft. Jullie zijn echt geweldig.

Bent u of werkt u voor Vrouwen Medisch Centrum? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.