Vrouwen Medisch Centrum

Prins Bernhardstraat 1 5211 HE 's-Hertogenbosch
073-2001070

Waardering van Vrouwen Medisch Centrum - 's-Hertogenbosch op 6 januari 2022

Zwangerschap

Enorm snel een afspraak, meestal de volgende of zelfs dezelfde dag. Knusse, warme ruimte. Heel lief personeel, van de telefoniste tot de behandelend arts. En ze kunnen alles hier! Mijn spiraal was verzakt, positieve zwangerschapstest, en toen bleek ook nog dat het spiraal operatief verwijderd moest worden. Gelukkig kon dat ook daar. Er werd heel respectvol met mij en mijn gevoelens omgegaan. Je word hier serieus genomen. Ik vond de informatie die ik kreeg voor de behandeling ook heel fijn, ze zijn neutraal in of je het vruchtje wil houden of niet, en helpen je door het stellen van de juiste vragen. Ze geven je alleen de info. Behandeling was totaal niet pijnlijk (denk aan menstruatiekrampen) en nazorg was fantastisch. Bij mij was gelijk een nieuwe spiraal geplaatst tijdens de behandeling. Ik kon op nacontrole (dat doet lang niet elke kliniek!) zelfs een extra nacontrole na twee maand omdat ik zeker wilde weten dat mijn spiraal goed zat. Ook dat kon! Alleen maar lof voor deze mensen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vrouwen Medisch Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.