Vrouwen Medisch Centrum

Abortuskliniek

Prins Bernhardstraat 1 5211 HE 's-Hertogenbosch
073-2001070

Waardering van Vrouwen Medisch Centrum - 's-Hertogenbosch op 15 januari 2020

Er werd mij verteld dat ik na curretage direct zo de deur uit zou huppelen en verder nergens meer last van zou hebben. Er werd niet verteld over de kans dat er restweefsel kan blijven zitten. Er werd niets verteld over de enorme hormonen rollercoaster na curretage. De behandeling zelf was ontzettend pijnlijk en een voor mij traumatische ervaring. De nasleep was nog traumatischer. Ik bleef weken bloeden en erge buikpijn houden. Daarover heb ik drie keer telefonisch contact gehad maar er zou niets aan de hand zijn. Bij nacontrole werd er gezegd dat het lange nabloeden en die buikpijn erg uitzonderlijk waren maar het was geen reden voor een inwendige echo. Bij een second opinion in het ziekenhuis bleek dat er een stuk restweefsel was blijven zitten. Dit verklaarde de pijn en het vele bloedverlies. Ik moest een operatie ondergaan en heb uiteindelijk 8 weken ernstig gebloed. Dat het VMC na het horen van mijn verhaal geen inwendige echo heeft gemaakt, vind ik bijzonder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vrouwen Medisch Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.