Waardering van Alphega apotheek Goverwelle - Gouda op 9 januari 2019

1.5
  • Depressie

De ervaring is ronduit slecht. Wanneer je ook komt de wachttijd is altijd onaanvaardbaar lang vanwege structurele onderbezetting van personeel. Personeel is duur en de patienten (zeker geen klanten in de ogen van de apotheker) hebben toch niets beters te doen dan een halve dag te wachten. Als ik een specialist bezoek en het spreekuur loopt iets uit wordt er al verontschuldigd. Als je bij deze apotheek een half uur moet wachten wordt dit volstrekt normaal gevonden. Er zijn slechts enkele stoelen aanwezig en ik heb al vaker meegemaakt dat ik gedwongen ben te staan. Vanwege een hernia houd ik dit niet heel lang vol en moet ik zonder medicatie onverrichterzake naar huis. Ik begrijp niet waarom er geen gebruikt wordt gemaakt van de uitgifteautomaat. Afspraak maken kan niet en is nogal omslachtig voor het afhalen van een herhalingsrecept.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Alphega apotheek Goverwelle? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.