Waardering van Alphega apotheek Zutphen, locatie de Hoven - Zutphen op 2 januari 2018

2.8
  • Lage bloeddruk

Ongeveer 4 weken geleden heb ik een herhaalrecept voor 3 maanden ingeleverd, persoonlijk overhandigd, aan de balie van de apotheek in De Hoven voor mijn bloeddrukmedicatie. E.e.a. had geen haast. De week daarop zou ik de medicijnen ophalen. Echter, toen ik mij die week kwam melden kreeg ik te horen dat er nooit recepten waren ontvangen. Raar! Want die had ik dus persoonlijk overhandigd. Vervelend maar het zou alsnog in orde worden gemaakt aldus de medewerkster achter de balie. Men wist waarover het ging. Vorige week na een 2e keer 2 uur vrij te hebben genomen van mijn werk om de medicijnen voor sluitingstijd apotheek op te kunnen halen bleek dat er 1 doosje met 1 strip voor mij klaar lag. "Deze had ik nog te goed" aldus de medewerkster achter de balie. Dus niets over medicijnen voor een periode van 3 maanden. Mijn verbazing was groot, mijn irritatie zo mogelijk nog groter. Ongelooflijk wat hier gebeurde. Juist van een instelling als een apotheek mag de nodige zorgvuldigheid worden verwacht. Daarnaast ben ik van mening dat als er toezeggingen worden gedaan zoals dat "e.e.a. alsnog in orde wordt gemaakt" deze ook nagekomen moeten worden. Kortom; Een bijzonder slecht verhaal.- Onzorgvuldig: persoonlijk door mij aan de balie overhandigde recepten zijn nooit ontvangen. Naar mijn idee kan juist een instelling als een apotheek zich dit soort slordigheden niet permitteren.- Afspraken/toezeggingen worden niet nagekomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Alphega apotheek Zutphen, locatie de Hoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.