Waardering van Apotheek Apollo - Oud-Beijerland op 24 februari 2018

5.0
  • Hart- en vaatziekten

Periodiek wordt mijn nitroglycerine spray vervangen.De laatste keer kreeg ik een veel grotere spray. Daar moest ik het maar mee doen degene die ik steeds had was niet leverbaar. Deze zou pas veel(weken) later geleverd kunnen worden De nieuwe spray is duidelijk groter. Aangezien ik de spray steeds bij mij draag wilde ik graag de reguliere kleinere spray. Dat bleek na een week gewoon wel te kunnen. Klagen was zinloos, de extra kosten zijn voor mijn rekening. Dat beleid is dat medicijnen niet worden teruggenomen begrijp ik, zonder nadenken gaat dat altijd goed.. Maar de kosten gewoon doorrekenen aan een vaste klant, terwijl de levering blijkbaar wel kon(wellicht lag de kleinere spray er gewoon?) die informatie hadden ze gelijk moeten geven. Veel organisaties moeten (commercieel) klantgericht zijn, dat zou voor apothekers ook goed zijn, dan wordt een (herhaal)recept aan een vaste klant ten minste ook klantvriendelijk afgewikkeld. Over diverse medewerkers ben ik prima tevreden, maar degene die mijn klacht mocht afwikkelen duidelijk niet, dat bepaald nu mijn waardering, wellicht had ze ook niet de bevoegdheid om een klant tegemoet te komen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Apotheek Apollo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.