Waardering van Apotheek Corlaer - Nijkerk op 25 januari 2020

  • 3
  • 2
  • 2
  • 7
  • 2
  • 5

Gemiddeld cijfer

3.5

Toelichting

Onvriendelijk personeel. Lange wachttijden. Gebaseerd op jarenlang hier komen. Helaas verbetert er niets. Je voelt je niet gehoord en tot last. Geprobeerd om op een vriendelijke manier feedback te geven, maar er was geen begrip voor mijn emoties. Koud en kil werd hun visie herhaald. Herhaalmedicijnen duurt drie werkdagen. Ik wens het personeel een goede training toe in klantvriendelijk en begripvol communiceren!

De redactie kan een waardering niet op waarheid controleren. Een waardering is de persoonlijke mening van de inzender.

Reageren en contact opnemen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Apotheek Corlaer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.

Partners van ZorgkaartNederland