Waardering van Apotheek Cuijk - Cuijk op 18 maart 2016

4.8
  • Chronische pijn

Ik moet eerlijk bekennen dat als de medicijnen die zijn voorgeschreven geleverd worden heb je de beste aardigste medewerkers altijd geduldig en bereid je te helpen. Maar afgelopen half jaar heb ik al 4 keer medicijnen van de arts voorgeschreven gekregen en blijkt dat ze anders afgeven of verkeerde dosis zodat ik in het weekend voor flink problemen kom te staan. Ik heb chronische pijn en dan zomaar andere medicijnen geven bijvoorbeeld in een vorm van smelttsbket en dan geven ze gewoon wat anders zogenaamd niet op voorraad en moet ik zelf door zetten dan blijkt dat ze er toch wel op voorraad hebben. Nu zit ik weer in het weekend en heel erg misselijk van de medicijnen en dus weer niet de juiste medicijnen en kan ik dus weer een weekend niks en loop ik vast. Ze moeten gewoon geven wat er is voorgeschreven en niet naar bestanddelen kijken, een smelttablet is nou eenmaal anders. Het is niet voor niks dat een arts die voorschrijft en ik zou zelf die discussie niet moeten voeren. Als mijn medicijnen die ik dagelijks nodig heb zijn ze altijd bereid me goed te helpen zelfs helpen als ik ze op het laatst nodig heb en zetten ze alles op alles in om me te helpen. Maar al vier keer dat het mis gaat met nieuwe medicijnen en dat is gevaarlijk en moet gemeld worden. Op de site staat niet waar je terecht kunt voor klachten maar maandag ga ik daar achter aan. Dus iedereen kijk goed wat de arts voorschrijft en wat je daadwerkelijk krijgt, heel belangrijk.

Bent u of werkt u voor Apotheek Cuijk? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.