Waardering van Apotheek de Brug - Almere op 29 mei 2013

1.8

Ongelooflijk het personeel en de service daar. Ik geef een recept voor een maand medicijnen. Ten eerste willen ze niet voor een maand meegeven, maar alleen voor drie weken en moet ik na twee weken maar terugkomen om opnieuw te bestellen. De medewerker die me hielp zou alvast een herhaalrecept in het systeem zetten. Twee weken later aan de balie: helemaal niets bekend van een herhaalrecept en ze vertikken het om de medicijnen te bestellen zonder nieuw recept. Na stennis schoppen is het dan toch besteld en zou de maandag daarop binnen zijn. Dinsdag langsgeweest: geen medicijnen en ook niet bekend bij ze wanneer het wel weer binnen zal zijn. Ongelooflijke prutsers daar en ik heb nog steeds niet het medicijn dat ik nodig heb. De gezondheid van mijn zoontje hangt er van af dus erg kwalijke zaak.

Bent u of werkt u voor Apotheek de Brug? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.