Waardering van Apotheek de Brug - Almere op 24 maart 2015

3.0

Personeel is weinig behulpzaam. Zonder te kijken wordt er simpelweg beweerd dat communicatie van andere zorgaanbieder niet is binnengekomen. Pas nadat ik met bewijs van ontvangst van de fax van kom aanzetten, wordt er ineens wel iets gevonden en beweerd dat een collega het op een verkeerde plek heeft gelegd. Dit is 2 van de laatste 2 keer dat ik daar kwam gebeurd. De andere incidenten laat ik voor nu achterwege. Slecht!

Reactie van/namens Apotheek Apotheek de Brug - Almere

geplaatst op 19 juli 2016

Gaandeweg de tijd zijn er, naast de traditionele wijze van inleveren aan de balie of het aanvragen van herhaalrecepten, gevraagd en ongevraagd veel (creatieve) inlevermethodes van recepten gekomen. Dit betekent dat van alle hoeken en gaten recepten richting de Brug kwamen die op alle tijden inzichtelijk moesten zijn. Dit terwijl het zwaartepunt van apotheek de brug 24/7 op de balie is gericht. In 2015 heeft apotheek de Brug dit groeiende probleem erkent en heeft een
systeem ontwikkeld waarbij de binnen gekomen recepten overzichtelijk in beeld worden gehouden. Eenmaal aangeschreven bevindt het recept zich in een Track&Trace systeem waardoor zoeken naar een recept tot het verleden behoort. Na het doorvoeren van deze nieuwe “toevoer en inzicht” methode heeft dit probleem zich niet meer noemenswaardig voor gedaan. Voor alle partijen stukken beter!

Met vriendelijke groet

Drs. R.J. Linde, apotheker
Apotheek de Brug

Bent u of werkt u voor Apotheek de Brug? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.