Waardering van Apotheek De Clomp - Zeist op 11 januari 2017

4.5
  • Huidaandoeningen

De medewerkers zijn vriendelijk totdat je kritische feedback geeft. Als je medicijnen besteld zijn ze heel lang bezig met zoeken en daarna heel lang bezig met het invoeren in de computer. Bij andere apotheken ben ik dat zo niet gewend. Op mijn vraag wat ze allemaal intypen en waarom dat nodig is om dat in mijn bijzijn te doen, mede gezien de lange wachttijden die dit veroorzaakt, wordt er geirriteerd gereageerd. De wachttijden zijn erg lang. Het duurt minimaal 20 minuten voor ik weer buiten sta. Volgens het personeel ligt dat aan personeelstekort, naar mijn idee ligt het aan de manier van werken. Ze lopen steeds heen en weer en moeten dan weer van alles invoeren in het systeem. Bij binnenkomst staat er een paal waar je een nummer kan trekken, het is volkomen onduidelijk of je een a-nummer of een b-nummer nodig hebt. Een van beide wordt eerder geholpen. Dat gaat om de losse verkoop. Ik kom hier niet meer. Ik heb inmiddels een andere apotheek gevonden waar ik sneller weer thuis ben hoewel de afstand groter is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Apotheek De Clomp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.