Waardering van Apotheek de Compagnie - Almere op 11 februari 2013

5.8

Ik kwam daar een keer voor een receptje maar de baliemedewerkster had klaarblijkelijk smetvrees want ze reikte me angstvallig het puntje van het zakje waar het medicijn in zat en hield het uiterste einde van de andere kant van het zakje tussen duim en wijsvinger alsof ik haar zou besmetten of zo ! Als je last hebt van smetvrees moet je niet bij een apotheek gaan werken. Het is normaal om afstand te houden tussen de mensen ;maar wat deze vrouw deed was overdreven ; bijna beledigend. Bleek ook uit dat ze niet veel over de aandoening wist . Accommodatie niet heel prettig ; iedereen kan achter de balie komen daardoor hebben de klanten niet veel privacy als het om vragen over de medicatie gaat . Zelfs als je in een stoel zit kan iedereen mee luisteren de wachtplekken zijn te dicht op de balies echt praten en luisteren wordt hierdoor bemoeilijkt . Medicijn behandeling is goed maar persoonsbehandeling vind ik door die medewerkster slecht .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Apotheek de Compagnie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.