Waardering van Apotheek De Fonteijn - Culemborg op 9 juni 2011

7.0

Al sinds enkele weken beschikt de apotheek niet meer over een treknummerautomaat. Consequentie is dat je steeds moet opletten wanneer je aan de beurt bent en achter wie je ook nog maar weer aan de beurt bent. Niet bepaald klantvriendelijk dus. Er zou ook geen nieuw apparaat meer komen want die apparaten zouden niet meer worden gemaakt(?) Dit is al de 2e teruggang in klantvriendelijkheid! Enkele jaren geleden namelijk is de snelbalie afgeschaft omdat sommige klanten er misbruik van maakten. De goeden moesten het dus met de kwaden ontgelden. Op mijn mail daarover is nooit fatsoenlijk regeageerd. Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat klantvriendelijkheid dus niet meer dan lippendienst is. Misschien tijd om over te stappen op een internetapotheek?

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Apotheek De Fonteijn? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.