Apotheek de Quirijnstok

Apotheek

Franz Lisztstraat 6 5011RC Tilburg

Waardering van Apotheek de Quirijnstok - Tilburg op 6 augustus 2018

ik gebruik verschillenden medicijnen waarvan ik van elk medicijn 1 tablet per dag moet nemen,eind van het jaar kreeg ik bericht dat mijn medicijn afgehaald kunnen worden, bij thuiskomst bleek dat ik voor elk medicijn verschillenden aantal had gekregen met een minima van 7 maanden tot een max van meer dan 8 maanden (dus meer dan het dubbelen van normaal. ik heb contact opgenomen en gevraagd of ze de volgende keer daar rekening mee kon den houden.ik kreeg twee maanden voordat het eerste medicijn op was een bericht dat alle medicijnen over een week klaar zouden liggen.ik heb gelijk contact opgenomen met de mededeling dat ik ze nog niet nodig had (pas over 2 maanden) ik kreeg echter wel een rekening van de zorgverzekering. ik probeer nu al meer dan 2 maanden om deze rekening ongedaan te maken. telekns als ik bel wordt mij gezegd dat er een credit nota verstuurd wordt maar dit blijkt telkens weer niet te kloppen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Apotheek de Quirijnstok? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.