Waardering van Apotheek De Tolgaarde - Leusden op 9 januari 2017

2.0

Waardeloos, laten ons betalen voor een medicijn die vergoed zou moeten worden vanuit de basisverzekering met de mededeling dat we daar maar moeten declareren bij de zorgverzekeraar. Dit terwijl ze weten dat deze dit helemaal niet rechtstreeks aan ons mag betalen. Als je ze hierop aanspreekt is de apotheker nooit aanwezig en beloftes dat ze ons gaan bellen weiden niet nagekomen. Dit allemaal omdat ze €2,00 minder krijgen van de zorgverzekering voor dit medicijn dan dat het hen kost (wat inderdaad belachelijk is). Als je dan aanbiedt die €2,00 zelf wel te willen betalen wordt aangeven dat ze dit administratief niet kunnen verwerken. Vecht dit even lekker samen uit en niet over de hoofden van de consumenten. Je bent niet voor niks verzekerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Apotheek De Tolgaarde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.