Waardering van Apotheek Eilandspolder - De Rijp op 10 juni 2015

4.0
  • Aandoeningen bij de man - overig

Normaal gesproken loop je een apotheek binnen met een recept en sta je na een paar minuten met je medicijn alweer buiten, bij deze apotheek liggen 24 uur ja je bestelling nog niet klaar. De wachttijden zijn hier erbarmelijk lang en het personeel komt pas na een tijd wachten naar de balie, terwijl ze allemaal zien dat er één of meer klanten zijn. Vaak zijn de herhaalrecepten niet binnen de beloofde anderhalve dag binnen. Als je dan twee dagen later nog eens komt is dat ook soms tevergeefs. Bijzonder klantonvriendelijk vind ik, zonder enige privacy en personeel dat slecht geïnformeerd is. Presenteert een rekening, terwijl er een ander merk voorradig is dat wel vergoed wordt. Ik overweeg om voortaan recepten op papier te vragen aan mijn huis arts en daarmee in een andere plaats mijn medicijnen te halen, ze moeten echt niet denken dat ik op ze aangewezen ben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Apotheek Eilandspolder? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.