Waardering van Apotheek Galilea-Zuid - Dordrecht op 8 december 2011

2.3

De vorige waarderingen zijn vast en zeker door personeel geschreven want van deze apotheek deugt niet veel en service is daar echt een vies woord. Wachttijden van een half uur tot veertig minuten komen vaker wel dan niet voor (op elk tijdstip van de dag). En dat komt niet door onderbezetting maar omdat men 'klanten' in de apotheek gewoon laat staan wachten. De assistentes zien er smoezelig uit. Net als de apotheek zelf en er liggen regelmatig spullen te koop die het beste te omschrijven zijn als troep. Deze apotheek is een aanfluiting en zou zich diep moeten schamen. Zoveel mensen in de wijk die hier (moeten) komen en dan zo'n slechte service.

Reactie van/namens Apotheek Apotheek Galilea-Zuid - Dordrecht

Metingen tonen aan, dat 80% van alle bezoekers binnen enkele minuten aan de beurt is en iedereen binnen een kwartier. Regelmatig vernemen wij, dat het zo fijn is, dat men meteen aan de beurt is en dat men onze service en deskundigheid zo waarderen.Constant verbeteren wij onze dienstverlening, en we vertrouwen erop dat u dat zult merken bij uw volgende bezoeken aan onze apotheek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Apotheek Galilea-Zuid? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.