Waardering van Apotheek Galilea-Zuid - Dordrecht op 9 juni 2015

1.0

Wat een verschrikkelijke apotheek vind ik. Helaas heb ik er geen andere woorden voor.. Er klopt hier namelijk zelden iets. Ook als er iets bezorgd moet worden gaat het meestal fout. En daar komt bij dat het personeel ronduit onbeschoft is tegenover patiënten. Je hoort personeel geregeld roddelen en gemene opmerkingen maken over patiënten. Daarnaast lopen in deze apotheek volgens mij om de 3 maanden nieuwe stagiairs, want ja dat is goedkoop maar naar mijn idee vluchten al deze stagiairs zo snel mogelijk weer weg - wat ik begrijp - want ja zo aardig wordt hier naar mijn idee niet met elkaar omgegaan. Verder is het ook zo apart dat er hier zogenaamd 2 apothekers zijn, maar dat er in werkelijkheid altijd maar 1 is (hier bedoel ik mee dat die andere er gewoon geen 1 dag in de week is), dit wilde ik dus toch even kwijt. Ik ben inmiddels over gestapt naar een andere apotheek waar alles tot nu toe perfect verloopt. Het kan dus wel!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Apotheek Galilea-Zuid? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.