Waardering van Apotheek Gouda Noord - Gouda op 13 september 2019

2.2

Deze apotheek heeft de huisartsapotheek in Gouderak overgenomen, met als gevolg uiterst beperkte openingstijden in Gouderak (1,5 uur per dag). Medicijnen zijn vaak niet op de afgesproken tijd aanwezig, ook niet voor simpele herhaalrecepten, waar je dan soms na een uur wachten achter komt. In de vestiging in Gouda Noord is het niet veel beter. Veel medicijnen niet op voorraad. In je lunchpauze even langs gaan kun je vergeten, dan zijn ze dicht. Afspraken over de vestiging waar je het komt ophalen worden ook slecht nagekomen en leveren keer op keer veel verwarring op. Bij ons laatste bezoek werd geen enkele informatie gegeven over toediening medicatie die nieuw voor ons was. De maat is nu vol. Besloten om te proberen over te stappen naar een andere apotheek, ook al betekent dit dat we de recepten op een verder weg gelegen plaats moeten afgeven en ophalen. Maar dan weten we hopelijk wel waar we aan toe zijn, en staan we hopelijk geen uren voor niets in de rij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Apotheek Gouda Noord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.