Waardering van Apotheek Heythuysen - Heythuysen op 12 oktober 2012

3.2

Mijn huisarts heeft voor mij en mijn zoon copd-medicijnen voorgeschreven, normaliter levert de nationale apotheek onze medicijnen conform de afspaken met de zorgverzekeraar. Door leveringsproblemen heeft de nationale apotheek het recept doorgestuurd naar onze lokale apotheek, waar wij voorheen en voor spoedmedicijnen nog steeds klant zijn. Bij het afhalen van de medicijnen weigert apotheker Boon de medicijnen te verstrekken, ik citeer: "wij zijn niet het afvoerputje van de nationale apoteek, als die niet kunnen leveren", dus ik kreeg geen medicijnen mee! De reaktie van de locale apotheker is buiten alle proporties en uiterst onproffessioneel en kan in situaties levensbedreigend zijn, als hij niet wil leveren. De benodigde medicijnen zijn longverwijderaars en noodzakelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Apotheek Heythuysen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.