Waardering van Apotheek Houtwijk - Den Haag op 8 januari 2019

2.5

Zeer slechte apotheek. Voor de zoveelste keer een zwaar teleurstelende ervaring.Paar jaar geleden al toen ik met een brandwond liep over 75% van mijn arm al slechte ervaring. Kwam er elke week, omdat niet duidelijk was hoe de behandeling zou verlopen, om verband materiaal te halen.  Elke week het zelfde liedje. Iedere keer uitleggen waarom ik zoveel verband materiaal nodig had. En dan ook ijskoud zeggen dat het niet voorradig is. Of te wel, verschoon je brandwond maar niet, want ja....Nu weer kom je op vrijdag met een recept voor medicatie in verband met een luchtweginfectie, moeten ze de medicatie bestellen. Moet je tot na het weekend wachten voor je met je medicatie kan beginnen. Kom je je medicatie op maandag na vieren ophalen. "Sorry mevrouw, de medicatie is niet binnen gekomen. Kom morgenochtend maar terug." Nou geen genoegen meegenomen. Nou hebben ze bij een andere klant de medicatie weg gehaald?! Leuk voor die klant.Ik ben het zat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Apotheek Houtwijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.