Waardering van Apotheek IJsselmonde - Rotterdam op 15 oktober 2018

1.8
  • Depressie

Donderdag Amitriptyline bij de huisarts bestelt en vrijdag naar apotheek Prinsenplein daar werd me verteld dat de huisarts niks heeft door gestuurd. Ik heb aan de medewerkster gevraagd of ze me wel medicijnen wilde geven tot na het weekend maar helaas kon ze me niet helpen. Ik ben toen naar de dokter gereden omdat de assistente maar tot 4 uur de telefoon opnemen. Hun vonden het erg flauw maar hebben als nog een recept door gestuurd. Geïrriteerd ging ik terug naar de apotheek waar ik 45 minuten moest wachten voor ik weer geholpen werd, gaf aan degene die me hielp aan dat ik het allemaal heel raar vond en dat de dokters assistente het ook een beetje flauw vond, het antwoord van de medewerkster was, je had al veel eerder kunnen bestellen, je weet dat je niet zo veel meer heb. Steeds meer  geïrriteerd gaf ik aan dat het heel raar was, het antwoord dat ik kreeg als je niet tevreden ben kan ik ook naar een andere apotheek over stappen. De medewerkster ging mijn medicijnen klaar maken maar ik hoorde haar met andere medewerksters praten over mij en ik werd steeds bozer en heeft haar gezegd dat ik het wel gehoord heb en ben heel boos weg gelopen.

Bent u of werkt u voor Apotheek IJsselmonde? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.