Waardering van Apotheek Juliana - Utrecht op 12 juli 2019

8.7
  • Kanker

Hebben een ontzettend aardige en buitengewoon behulpzame vrouwelijke apotheker die altijd een praatje maakt, je voelt je als mens gezien en gehoord en niet de zoveelste klant in de tent.  De vrouwelijke apotheker heb ik helaas al een tijdje niet gezien, maar de mannelijke apotheker is ook erg vriendelijk en behulpzaam. De andere medewerkers zijn ook vriendelijk en denken altijd met je mee, als er problemen zijn doen ze hun uiterste best dit voor je op te lossen. Ook met het uit de handel gaan van mijn geneesmiddel heb ik van de vrouwelijke apotheker hoogst persoonlijk een telefoontje gehad om samen tot een oplossing te komen. Die aandacht en menselijkheid is de reden dat ik deze apotheek aanraad aan familie en vrienden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Apotheek Juliana? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.