Waardering van Apotheek Lamberts Backer BV - Almelo op 22 augustus 2017

2.2
  • Depressie

Je moet geluk hebben dat de juiste baliemedewerkster je helpt. Want sommige zijn heel slecht in dat ze altijd afspraken in eigen handen nemen. Bijvoorbeeld, mijn huisarts heeft mij capsules voorgeschreven en dat ook duidelijk in de bestelling genoteerd. De baliemedewerkster weigerde mij de capsules te geven en wilde alleen oplosbare tabletten geven, omdat mijn dosering een anderhalve per dag is volgens afspraak met de huisarts en volgens haar is dat onmogeijk met tabletten, ondanks dat ik argumenteerde dat ik de capsules in een oneven-even volgorde in neem. Ik heb het de volgende dag pas kunnen oplossen nadat ik met de huisartsenkliniek belde. Maar op deze manier ervaar ik altijd moeilijkheden met deze apotheek. Wanneer kan iemand z'n werk nou eens goed doen?

Bent u of werkt u voor Apotheek Lamberts Backer BV? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.