Waardering van Apotheek Midden-Betuwe - Zetten op 19 juni 2012

5.8

Gebeld omdat ik mijn herhaal recept niet kon vinden. Volgens de medewerker had ik geen herhaal recept meer voor een bepaald medicijn, maar ik wist zeker dat dat wel op het herhaal recept stond. Goed gezocht en herhaal recept gevonden. Hier weer over gebeld, kon niet telefonisch aangevraagd worden. Dus naar de aportheek gereden en na zeer lang wachten krijg ik te horen dat het herhaal recept (van 18/5/2012) niet juist is en krijg de medicijnen niet mee!!! Omdat de hele zaak al vol stond keurig netjes aangegeven dat zij onjuise informatie verstrekken en ik dus niet kan uitgaan van hun eigen herhaal recepten en dat ik de medicijnen echt nodig heb, maar ik moet eerst naar de arts voor een nieuw recept. Zeer onbevredigend en teleurstellend. Is zeker niet de eerste keer dat ik daar tegen een muur loop m.b.t. herhaal recepten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Apotheek Midden-Betuwe? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.