Apotheek Oog in Al

Apotheek

uit 2 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Apotheek Oog in Al - Utrecht op 15 mei 2013

Ik vond dit volgend november 12 een goede apotheek, maar met het preferentiebeleid en switchen Seroquel (10j aar) naar generiek, ben ik waardeloos behandelt door de leiding, niet door de algemene medewerkers die zijn top, half jaar later ben ik er nog ziek van, omdat ze dwingen om te stoppen en het zelf moet betalen dat kan ik niet, je wordt naar mijn gevoel als het om geld draait niet serieus genomen, dit hadden ze wel beter kunnen oplossen bijv geleidelijk afbouwen bijv 3 maanden wij weten het beter maar het was mijn lichamelijk gevoel.

Reactie van/namens Apotheek Apotheek Oog in Al - Utrecht

Neem hiervoor contact met mij op. Commentaar: Het gaat bij Seroquel om een verschil in kosten van tussen de € 40 en € 100 per maand. De apotheek moet dat bij sommige zorgverzekeraars bijbetalen als Seroquel wordt geleverd. Wel proberen we altijd met u te bespreken hoe we een oplossing op maat kunnen bedenken. Jammer dat dat niet is gelukt. We bespreken dit graag alsnog met u. Neemt u contact op? GJ v Ommeren, Apotheek Oog in Al.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Apotheek Oog in Al? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.