Waardering van Apotheek Rensing - Hilversum op 27 augustus 2019

2.2

Drie jaar land redelijk tevreden geweest. Deze apotheek is behoorlijk flexible en dat paste wel bij ons. Helaas blijkt nu dat de administratie er een grote puinhoop is. Regelmatig zijn medicijnen niet leverbaar terwijl deze bij anderen wel gewoon geleverd kunnen worden. Op zich niet erg als het nageleverd wordt, maar daar ging het onlangs fout. Lang verhaal kort, zij hadden gelijk, wij snapten het niet en dus deden ze niets. We zijn er via de huisarts achter gekomen dat er het afgelopen jaar tot vijf maal toe medicijnen gedeclareerd zijn en niet geleverd. Zelfs medicijnen die wij niet nodig hadden, sommige twee keer op de lijst, etc. Kortom, puinhoop administratie. Als je ze erop wijst doet de apotheker hooghartig en vindt dat zij gelijk heeft. Eén van de medewerkers aan de balie is (zoals ik bij een ander ook las) erg slordig en stelt rustig iets anders voor terwijl dat helemaal niet mag. Snel gewisseld dus.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Apotheek Rensing? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.