Apotheek Ritzen

Apotheek

Steegoversloot 30 3311 PP Dordrecht

Waardering van Apotheek Ritzen - Dordrecht op 28 augustus 2019

Ik ben hier respectloos behandeld toen ik me probeerde uit te schrijven na jaren van tegenvallende service. Als ik een vraag had over de medicijnen of iets niet wist over medicijnen die ik voor het eerst moet gebruiken dan werd daar bijzonder onvriendelijk over gedaan. Alsof ik zelf dat allemaal al had moeten weten.Toen ik belde om mijn bestelling te annuleren en me uit te schrijven bij de apotheek werd daar ontzettend moeilijk over gedaan en werd ik abrupt weggedrukt zonder bevestiging of ik uitgeschreven was bij de apotheek. Een paar minuten later heeft de apotheek het telefoonnummer van mijn moeder gevonden en besluiten ze haar te bellen. Ze willen een reden waarom ik weg ga bij de apotheek en alles annuleer. Wanneer wij vertellen dat we ons niet prettig voelen bij hun service worden we uitgelachen aan de telefoon en respectloos toegesproken. Het is ronduit onacceptabel voor een apotheek om zo te onprofessioneel met medicijnen en klanten om te gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Apotheek Ritzen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.