Apotheek Ritzen

Apotheek

Steegoversloot 30 3311 PP Dordrecht

Waardering van Apotheek Ritzen - Dordrecht op 8 juni 2018

Astma

Vanmorgen was de website van apotheek Ritzen niet bereikbaar. Omdat ik moest weten hoe laat de apotheek open gaat, heb ik in Google gezocht naar de openingstijden van de apotheek:De eerste werkende link was een link van openingstijden. Op deze site staat dat de apotheek om 08:00 uur open gaat. Ik stond vanmorgen om 08:00 uur voor een gesloten deur, want de apotheek gaat pas om 08:30 uur open.Aan de medewerker van de apotheek heb ik gevraagd of zij door wil geven dat de website die ochtend niet werkte en dat de openingstijden bij openingstijden.nl onjuist zijn.Zojuist heb ik iemand van de aptheek aan de lijn hehad. De eigenaar, directeur, manager? Ik heb uitgelegd wat het probleem is. Zijn reactie was stuitend. In het kort komt het erop neer dat de website het "gewoon doet", "de openingstijden bekend zijn bij de klanten" en dat hij "niets te maken heeft wat er op andere websites staat". De suggestie om een berichtje naar openingstijden.nl te sturen, werd dan ook weg gewuifd. De hooghartige toon en de arrogantie van deze mijnheer zijn absoluut onacceptabel. Gezien de reactie van andere klanten van apotheek Ritzen, zal ik mij bij de eerste gelegenheid uit laten schrijven als klant.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Apotheek Ritzen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.