Waardering van Apotheek Ruurlo - Ruurlo op 23 april 2019

6.7

vreselijk lang wachten.Mijn idee 3 personen aan de balie en de mensen achter de balie de bestelling verwerken, zo kun je snel andere mensen verder helpen

Reactie van/namens Apotheek Apotheek Ruurlo - Ruurlo

geplaatst op 13 mei 2019

Geachte heer/mevrouw, dank voor uw reactie. Spijtig te vernemen dat u de wachttijd in de apotheek als lang ervaart; sinds november monitoren we onze wachttijden doorlopend. Voor de maand april bedroeg de wachttijd gemiddeld 3 minuten.Natuurlijk kan deze incidenteel hoger oplopen. Met het recent geïntroduceerde afhaalcode-systeem hopen we de doorstroming aan de balie aanzienlijk te kunnen versnellen. Wachttijden hebben onze hoogste aandacht; helaas moet er op de achtergrond in de apotheek erg veel aanvullend werk worden verzet. Veel uren worden opgeslokt door toenemende administratie en leverbaarheidsproblemen van medicijnen in Nederland. We proberen uiteraard voorrang te geven aan de balie, echter soms is het even niet mogelijk om meer handen vrij te maken zonder dat daarbij risicovolle situaties ontstaan voor u of andere cliënten. Graag nodig ik u uit om een en ander in een persoonlijk gesprek nader toe te lichten. U bent van harte welkom!

Bent u of werkt u voor Apotheek Ruurlo? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.