Waardering van Apotheek Skagerrak - Hoofddorp op 4 september 2019

1.0
  • Chronische pijn

Er is geen apotheek in Nederland die zoveel fouten maakt als deze! De werknemers zijn zeer onvriendelijk en hebben een empatisch vermogen van een steen. En dan is er ook nog iemand die denkt dat ze drs is. Overal commentaar op en ook nog eens bemoeien met mijn medicatiegebruik en me afschilderen als een zeikerd of nog erger een verslaafde. Walgelijk en ik word wéér boos nu ik dit typ! Bijna elke maand gaat het fout met mijn medicatie en geloof me, het zijn geen vitamines die ik moet slikken. Echt schandalig dat ze soms mensen een heel weekend zonder medicatie laten zitten. Ook de schuld afschuiven, zijn ze goed in. Helaas ben ik wegens medische redenen genoodzaakt om bij deze apotheek te blijven, maar het liefste had ik een andere apotheek gezocht! Als je een keuze hebt, kies alsjeblieft een andere apotheek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Apotheek Skagerrak? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.