Waardering van Apotheek Theresia - Den Haag op 6 augustus 2012

3.2

In verband met mijn dochterthe heb ik inmiddels ruime ervaring met deze apotheek. Ik ben zeer ontevreden en ik kan het niet meer laten om een beoordeling te schrijven. Het personeel is zeker onvriendelijk. Daar stopt het helaas niet mee. Zij maken voorturend fouten in de bestellingen. Ze bestellen en geven je de verkeerde medicijnen. Bestellingen zijn vaak zoek. Zij geven verder geen informatie over de inname en gebruik van de medicatie. Als je vraagt doen zij alsof het zo duidelijk is dat je niet hoeft te vragen. Vaak merk je ook dat zij de kennis over de medicijnen missen. Zij zijn niet oplossingsgericht en niet behulpzaam. Ik kreeg een bak met 500 gr poeder waarvan ik 4gr per keer moest gebruiken. Zij wilde niet eens meedenken over hoe ik de 4 gram peoder kon afwegen. Als deze apotheek niet om de hoek was, was ik nooit meer binnengekomen. Ik hoop dat zij iets aan veranderen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Apotheek Theresia? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.