Waardering van Medsen Apotheek Jan Hendrik - Den Haag op 6 oktober 2020

• N.v.t.
  • N.v.t.

2.5

Tijd tussen binnenkomst recept en bericht over afhalen via automaat is vrij lang - van donderdag late namiddag tot maandag late namiddag. Na afhalen bleken bij thuiskomst 2 medicijnen te ontbreken. Geen bericht, dat deze alsnog komen. Navraag bij huisarts maakte duidelijk, dat deze wel op het recept stonden. Toen getracht telefonisch contact te krijgen met apotheek. Eerste poging leerde me dat je slechts op bepaalde tijden kon bellen. Een tweede poging op een tijdstip waarop bellen 'toegestaan' was mislukte volkomen. Na 12 minuten vruchteloos gewacht te hebben is er een derde poging ondernomen via de spoedlijn (ik heb deze medicijnen echt nodig!).Tot 2x toe. Ook na minuten wachten geen contact. Merkwaardige opvatting van spoed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Medsen Apotheek Jan Hendrik? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.