Waardering van Batouwe Apotheek - Elst op 13 februari 2020

3.2
  • Huidaandoeningen

We hebben al 11 jaar huiszalf van de Batouwe apotheek. Deze wordt niet meer vergoed door de zorgverzekaar. Met de voormalig apotheker hebben we in goed overleg prijsafspraken voor deze huiszalf gemaakt. Tegenwoordig is er een waarschijnlijk nieuwe apotheker. Deze apotheker geeft aan de gemaakte afspraken niet terug te kunnen vinden. Daarnaast geeft de nieuwe apotheker aan dat de prijzen van de grondstoffen zijn gestegen. Tussen 23 oktober 2019 en 13 februari 2020 zouden de prijzen met € 130 per 1000ml zijn gestegen. Dit alles wilde hij zo aan ons doorbelasten. De toon waarop dit werd gedaan was ronduit beledigend. Tot slot gaf hij aan dat in de toekomst het nog maar de vraag was of hij nog wel aan de grondstoffen kon komen. Toen ik wegliep hoorde ik nog dat hij tegen zijn medewerkers zei dat dit wel als notitie bij ons klantdossier gezet moest worden dat dit zo niet kon. Een flinke achteruitgang betreffende de klantvriendelijkheid van deze apotheker van de Batouwe apotheek Elst

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Batouwe Apotheek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.