Apotheek Baurichter

Apotheek

J.J. van Deinselaan 34 H 7541 PE Enschede
Er is 1 waardering

Waardering van Apotheek Baurichter - Enschede op 10 november 2017

Deze apotheek presteert het om door het ziekenhuis doorgestuurde recepten niet te bestellen omdat ze menen het zelf beter te weten.  De wachttijden zijn i.h.a lang, 20 tot 60 minuten, voor recepten die van tevoren zijn besteld en klaar (horen te) liggen. Daar zou een apart loket voor moeten zijn. Ik heb gevraagd om mijn medicijnen, waar ik voor de rest van mijn leven aan vast zit, in grotere hoeveelheden mee te geven zodat ik niet 10 keer per jaar naar de apotheek hoef, maar dit "is niet de policy". En zoals overal worden kosten in rekening gebracht voor niet gegeven uitleg over het gebruik van de medicijnen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Apotheek Baurichter? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.