Waardering van BENU Apotheek De Groene Hoven - Apeldoorn op 8 mei 2018

3.2

Mijn man en ik krijgen al jaren medicijnen te veel of te weinig. Als je hier gesprek over wil is het altijd de schuld van de cliënt want de apotheek doet bijna nooit iets fout. Ik sta weer eens met een klacht over een tekort aan medicijnen, ze geven op eigen houtje 50 stuks priadel per half jaar minder dan de psychiater heeft voorgeschreven,  zonder dit te melden waardoor ik steeds te kort kom. Ik heb 2x per jaar contact met psychiater en moet deze afspraak steeds vervroegen  en uitleggen waarom ik steeds medicijnen te kort kom. Ik krijg wel gelijk van de apotheek,  maar geen excuses... sterker nog in het vervolg van het gesprek wordt mij gezegd dat psychiatrisch patiënten wel vaker hun medicijnen verkeerd innemen en dat  er daarom dingen fout gaan! Diezelfde dag nog moet mijn  man zijn medicijnen ophalen en wéér klopt er iets niet. Krijgt wel uitleg maar geen excuses. Waardeloze apotheek en apotheker.  Personeel is over het algemeen wel vriendelijk trouwens.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BENU Apotheek De Groene Hoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.