Waardering van BENU Apotheek de Rompertsebaan - 's-Hertogenbosch op 13 september 2011

3.3

Ik haal mijn medicijnen nu twee jaar bij deze apotheek, maar irriteer me ieder bezoek weer aan talloze dingen. - Om te beginnen is het standaard dat er minimaal 5 wachtende mensen in de wachtruimte staan terwijl vele medewerkers achter de balie rondwandelen. - Wanneer een cliënt in de wachtruimte staat te wachten, en toch niets te doen heeft, gaat diegene luisteren naar besprekingen die plaatsvinden. Medewerkers praten altijd overduidelijk en met een beetje verstand van medische onderwerpen kun je zo ontcijferen waar de helft van de wachtenden voor komt. - Het herhaalrecepten-systeem is zeer onaangenaam. Iedere keer weer alle informatie invoeren, zoals het precies op een briefje vermeld staat. - Ik heb al eens mijn medicatie meegekregen met een sticker van een ander erop. - Kortgeleden was ik weer bij de apotheek. Ik had netjes een aantal dagen eerder mijn (hele!) herhaalrecept briefje overgetypt en had expres een paar dagen gewacht om het op te halen. Op deze manier probeerde ik opnieuw een meningsverschil over 'te laat aanvragen' te vermijden. En wat denk je, ik geef het briefje af en zeg nog netjes 'Alsublieft'. De eerste geïrriteerde opmerking die ik kreeg was: "Ja, dat moet je eerst wel aanvragen via internet hè!" Dit is serieus de druppel die de emmer deed overlopen! U snapt het, ik stap over! Een tripje naar de apotheek hoeft geen leuk uitstapje te zijn, maar respect voor mensen moet toch zeker bovenaan staan bij een zorgaanbieder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BENU Apotheek de Rompertsebaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.