BENU Apotheek Elswout

Apotheek

Bloemendaalseweg 238 2051 GM Overveen

Waardering van BENU Apotheek Elswout - Overveen op 4 mei 2020

Longembolie

Ik heb niet vaak iets nodig. Nu wel. 1e keer ophalen antibiotica & bloedverdunner is recept niet behandeld en papieren recept wordt niet aangenomen (uit ziekenhuis verzonden). Thuis eerst weer mailen met bijlagen 2 recepten. 3 uur later weer langs, slechts 1 recept klaarliggen. Ondanks wijzen op 2e blijlage maar 1 medicijn mee. Vanuit huis weer gebeld en gewezen op 2x bijlage voor 2e medicijn en herhaalrecept. Kon toen wel na 14.00 uur ophalen. 2 week later weer voorbij voor ophalen herhaal recept met kopie. Papier wordt niet eens ingekeken, ik kan weer gaan mailen met bijlage (is al bij hun in bezit..) Na 2e dag kan ik weer ophalen. Al met al vervelend & onvriendelijk. Komt bij dat de medewerkers erg uit de hoogte acteren waarbij eigen fouten genegeerd worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BENU Apotheek Elswout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.