BENU Apotheek Haveneiland

Apotheek

IJburglaan 727 A 1087 CH Amsterdam

Waardering van BENU Apotheek Haveneiland - Amsterdam op 26 augustus 2021

COPD

De overname van Synergia verloopt ronduit amateuristisch. Computers van Benu kennen de voorgeschiedenis, de medicijnenvoorschriften etc. van mij niet. (Ik heb al minstens 10 jaar dagelijks medicijnen nodig. Ik zit nu zonder noodzakelijke medicijnen. Men belooft die te bezorgen maar doet het niet. Ik weet niet meer wat ik moet doen om Benu duidelijk te maken dat zij totaal niet scoren als zorgverlener, ondanks inmiddels 7 weken lange pogingen. Hoe kan het dat een apotheker niet en bij regelmaat niet de medicijnen levert die een specialist voorschrijft. Benu kan ik helaar niet anders omschrijven dan onbetrouwbaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BENU Apotheek Haveneiland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.