Waardering van BENU Apotheek Landsmeer - Landsmeer op 21 januari 2019

  • 2
  • 2
  • 1
  • 2
  • 2
  • 7

Gemiddeld cijfer

2.7

Toelichting

Ik heb medicatie nodig voor een onderzoek die ik 10 dagen na een kuur moet ondergaan. Ik heb hiervoor 4x telefonisch contact gehad met de apotheek en zij verzekerden mij (op een vrijdag) dat zij de medicatie in het kastje zouden stoppen en mij dus een code zouden sturen per mail. Dit is uiteindelijk niet gebeurd en dus kan ik niet op tijd starten met de medicatie. Daarnaast heb ik een zeer vervelende ervaring gehad met een medewerker, waardoor ik mij onjuist bejegend heb gevoeld. Ik voelde mij niet serieus genomen en daarnaast reageerde ze niet adequaat op mijn vraag.

De redactie kan een waardering niet op waarheid controleren. Een waardering is de persoonlijke mening van de inzender.

Reageren en contact opnemen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BENU Apotheek Landsmeer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.

Partners van ZorgkaartNederland