BENU Apotheek Landsmeer

Apotheek

Burgemeester Postweg 2 B 1121 JB Landsmeer

Waardering van BENU Apotheek Landsmeer - Landsmeer op 25 juli 2014

Overige aandoeningen

Ik heb meerdere slechte ervaringen bij deze apotheek gehad. De laatste negatieve ervaring was vorige week. Ik werd geholpen door alweer een chagrijnige assistente vind ik, die totaal niet met me communiceerde, geen goede dag zei, alleen mijn naam en adres vroeg. In zich zelf murmelde dat mijn medicijn niet klaar lag, naar vermoedelijk een stagiaire liep die ze het medicijn liet klaar maken. Terug kwam en zei 3x daags 2 en dat was alles. Dit bij een medicijn van eerste uitgifte voor een vervelende aandoening naar waar ik weet meer informatie gegeven had moeten worden. Ik hoor van meerdere mensen dat bij deze apotheek de attitude van de meeste medewerkers onder de maat is. Nu je kunt zien dat er een bedrag voor voorlichting (dat eerder in de prijs was opgenomen) op je afrekening staat zijn nog meer mensen verontwaardigd over de weinig service en de slechte communicatie die je ten deel valt. Ik ben niet direct voorstander van internet apotheken maar overweeg wel hier gebruik van te gaan maken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BENU Apotheek Landsmeer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.