BENU Apotheek Soest Zuid

Apotheek

Driftje 4 A 3768 ER Soest

Waardering van BENU Apotheek Soest Zuid - Soest op 27 september 2017

Zeer slechte service. Wanneer ik een mail stuur voor informatie krijg ik een automatisch antwoord dat mijn mail niet behandeld word omdat er iemand op vakantie is de komende 3 weken.Wanneer ik medicijnen wil ophalen en 40 uur in de week werk heb ik hier door de weeks geen tijd voor. De apotheek is op zaterdag enkel 1 uur open, ja let op 1 heel uur! Tijdens dit ene hele uur staat de winkel vol met oudere mensen die veel uitleg nodig hebben over de producten.. Als ik aangeef de medicijnen bezorgt te willen krijgen vind ik eind van de dag een briefje op de mat dat ze mij niet thuis hebben aangetroffen en de medicijnen de volgende dag weer beschikbaar leggen in de apotheek. Ja natuurlijk was ik niet thuis, ik werk 40 uur in de week, en daarom laat ik ze bezorgen!!! Mensen die een drukke baan hebben proberen vaak in de lunchpauze even prive dingen te regelen zoals een prive telefoneren, wanneer je de apotheek belt in de lunchpauze zijn zij natuurlijk niet bereikbaar omdat het lunchpauze is.. mensen mensen een beetje service mogen we wel verwachten toch.

Reactie van/namens Apotheek BENU Apotheek Soest Zuid - Soest

Een vervelende samenloop van omstandigheden, waar wij als organisatie verbeteringen op door kunnen voeren. Ik betreur het dat u onze service als zeer slecht heeft ervaren, dit is tegengesteld aan hoe wij in ons vak staan. Wij willen u graag goede zorg leveren en denken graag met u mee over de mogelijkheden van bijvoorbeeld brievenbusbezorging. Ik zou graag met u in contact komen om het gebeurde te bespreken en af te
stemmen hoe we kunnen voorkomen dat u dit nogmaals ervaart. Met vriendelijke groet, Mw. R. Groteboer, apotheker.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BENU Apotheek Soest Zuid? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.