Apotheek Spanhoff

Apotheek

Goudsesingel 59 3031 EE Rotterdam

Waardering van Apotheek Spanhoff - Rotterdam op 11 september 2017

Altijd zeer lange wachttijden -er zijn maar een paar stoelen, dus altijd staan. Veel gedoe over wie er aan de beurt is ( "ik was even gaan zitten" etc.) want er zijn geen nummertjes. De PIN-automaat staat tegenwoordig in de parfumerie - kost ook weer tijd. Dan zijn veel medicijnen "in bestelling"of "helaas niet ontvangen". " Komt u overmorgen terug!" -dat hoor je voortdurend. Tot voor kort werd er nog keurig op email gereageerd, maar dat gebeurt ook niet meer. Ik voel me steeds als een "onbenul" behandeld. Vooral van de apotheker(?) krijgen mensen vaak een preek. Als de bezorger aan de deur geweest is wanneer ik net even weg ben (kan gebeuren al probeer ik het te voorkomen) krijg je geen berichtje in de bus. Informatie is zeer slecht. Ik heb het zelden zo erg meegemaakt. Maar de dichtstbijzijnde andere apotheek is 25 minuten lopen en deze apotheek is de enige in de buurt. Er zijn veel te veel mensen op deze apotheek aangewezen. Ik vraag mij ook af, of de automatisering hier voorbij gegaan is. Eerlijk gezegd, zie ik er steeds erg tegenop om hier heen te gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Apotheek Spanhoff? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.