Apotheek Spanhoff

Apotheek

Goudsesingel 59 3031 EE Rotterdam

Waardering van Apotheek Spanhoff - Rotterdam op 3 februari 2017

Ga mijn medicijnen ophalen, recept niet aangekomen volgens medewerker. assistente huisarts gebeld, heeft het wel doorgestuurd. Apotheek gebeld. Eerst krijg ik te horen dat mijn partner had gezegd dat het niet het goede med was. Later excuseerde zij zich dat er spraak verwarring is geweest. Kon het ophalen gevraagd hoe druk het was. Staat vaak tot aan buiten om med op te halen. De medewerkster is zwaar geïrriteerd en zegt dat er vier zieken zijn, mijn pakke aan niet. Medewerkster vond dit een rotopmerking , na een hoop stem verhef van medewerkster gooide ze de hoorn op de haak. Misschien een Tip. Medewerkster op cursus sturen hoe om te gaan met klanten, communiceren met klanten. Leer haar de beleefheids normen en waarde.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Apotheek Spanhoff? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.