Waardering van BENU Apotheek Walrave - Vlaardingen op 19 oktober 2018

2.5

Helaas moet ik me bij veel anderen hier aansluiten, wat een inefficiente manier van werken houden ze er hier op na zeg en zo te zien aan de waarderingen hier en op google interesseert het ze helemaal niets maar dan ook niets. Want dit gaat dus al jaren zo! 1 echt wel vriendelijke dame aan de balie die alle klanten moet helpen maar ze moet ook nog zelf alle recepten klaarmaken ook al staan er nog 10 te wachten. Want niets staat klaar ook niet als je het een week eerder besteld. Desgevraagd is de reactie dat mensen soms hun medicatie niet ophalen daarom maken ze het niet klaar. Ook een aantekening in het systeem dat je recept altijd klaargemaakt mag worden werkt niet, een briefje inleveren met je mailadres om de voortgang van je recept te volgen (nb op initiatief van deze apotheek) werkt niet. De gemiddelde wachttijd is een half tot een uur. Belachelijk gewoon, want er loopt echt voldoende personeel achter rond! Dit is echt niet meer van deze tijd en is minachting voor de patient of mantelzorger die met deze manier van werken hier wekelijks veel tijd aan kwijt is wegens een chronische ziekte. Echt doe nu iets met al deze opmerkingen!

Bent u of werkt u voor BENU Apotheek Walrave? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.