Waardering van Boots Apotheek Loolaan - Apeldoorn op 4 november 2017

2.5

De laatste 2 maanden verloopt verstrekken van medicatie iedere keer fout: medewerkster deelt (om 17.15 uur op vrijdag) zonder in systeem te kijken mee dat medicatie er niet is en dat het 2 werkdagen gaat duren voordat het er is en dat ik maar naar de apotheek van het ziekenhuis moet want daar is het wel aanwezig; medewerkster wil alleen medicatie voor 2 stuks zalf meegeven en weigert herhaalrecept voor restant (totaal 6 stuks zalf volgens recept) te geven want het recept zou volgens haar maar 2 stuks zalf aangeven; medewerkster verstrekt onjuiste informatie over wie de apotheker is en wanneer die aanwezig is en liegt vervolgens over wat zij verteld heeft als ik haar daar in bijzijn van waarnemend apotheker mee confronteer; meermalen wordt medicatie van verkeerde fabrikant gegeven terwijl duidelijk in systeem staat van welke fabrikant de medicatie moet komen, ook wordt hierover niet met mij gebeld en neemt apotheek geen initiatief om bij andere apotheken te informeren naar beschikbaarheid; er wordt verkeerd herhaalrecept  verstrekt waardoor minder medicatie verstrekt wordt dan huisarts heeft voorgeschreven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boots Apotheek Loolaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.