Waardering van Boots apotheek Maaswijk - Spijkenisse op 20 augustus 2020

7.7
  • Allergieën

Hierbij mijn beoordeling over de beleidsvoering. De assistenten en service hierbuiten gelaten. Die krijgen een goede score. In twee jaar tijd vier apothekers met elk een eigen visie waarin de assistenten moeten meeschakelen. Vertrek en aanstelling nieuwe assistenten. Dit brengt verwarring en fouten met zich mee. Van bovenaf opgelegde weinig voorraad in de apotheek en herhaalrecepten die door een computer in Meppel worden aangemaakt. Bij mij worden opeens geen jaarrecepten meer uitgevoerd. Waarbij naar de huisarts wordt verwezen die dat voorheen altijd wel deed. Ben hierover vaak in gesprek geweest en schriftelijk per E-mail mij vragen voorgelegd. Na een jaar nog steeds geen verandering. Als praten en schrijven niet meer helpt restte mij nog maar 1 ding. De huidige medicijnen maak ik nog op en daarna staak ik alle medicatie van de huisarts. Die van de specialist volgen binnenkort. Beleid van de Minister, zorgverzekeraars en niet zelf nadenkende apothekers scoren een 1,5.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boots apotheek Maaswijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.