Waardering van Centrale Dienstapotheek Dassenburcht Apotheek - Heerlen op 10 januari 2017

7.7

Afgelopen  weekend ben ik voor een kuurtje in deze apotheek geweest. Het was vreselijk druk. De drie assistentes waren desondanks heel vriendelijk, voor iedereen werd  tijd gemaakt. De huisartspost had mijn recept niet doorgegeven, dus moest eerste gebeld worden. Toen  het eindelijk kwam was iets voorgeschreven waar ik allergisch voor ben. De assistente moest weer bellen voor iets anders. Heel fijn dat deze apotheek de fout van de arts herstelt. Al met al 3 kwartier moeten  wachten, echter er waren wel 20 personen nog voor. Dus relatief gezien niet eens zo lang. Mensen, laten we blij zijn dat je op zondagmiddag hier je medicatie kunt krijgen. Als ik in mijn eigen apotheek medicijnen bestel mag ik blij zijn als ik het 2 dagen later kan ophalen. Alle lof voor het gedreven en professioneel personeel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Centrale Dienstapotheek Dassenburcht Apotheek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.