Waardering van Centrale Dienstapotheek Dassenburcht Apotheek - Heerlen op 7 januari 2017

8.3

Na een lange behandeling in het ziekenhuis eindelijk naar de apotheek. Moeilijk vanaf buiten te vinden.  Eenmaal gevonden perfect te woord gestaan. Super dat ze de medicatielijst konden inzien, daar heb ik een lijst voor moeten ondertekenen. Ze hebben zelfs nog voor me moeten bellen naar de eerste hulparts. Ik zie dat er veel werk wordt verricht en dat is het wachten wel waard. En mijn interesse om te vragen van wat er nou allemaal gedaan moest worden is groot en ruimschoots beantwoord. Een super en correct team! En het verheugt me om te horen dat het alleen maar nóg beter gaat worden want er komt nieuwbouw! Ik ben van mening dat ik in een ellendige situatie goed geholpen ben en zoveel menselijk begrip heb voor de hulpverleners dat een beetje geduld hier op z'n plaats moet zijn. Top!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Centrale Dienstapotheek Dassenburcht Apotheek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.