Dam Apotheek

Apotheek

Koningin Julianaweg 46 2264 BD Leidschendam

Waardering van Dam Apotheek - Leidschendam op 6 februari 2019

Na rustig te hebben gewacht tot de 6 personen die voor mij waren, zijn geholpen, wordt ik overgeslagen en worden er twee mensen die na mij binnen kwamen eerst geholpen. Na  mijn opmerking dat ik aan de beurt was, werd er gezegd dat deze mensen een code hebben en daarom voor gaan! Nadat ik vraag wat dat dan inhoudt word er gezegd dat dat voor de doorstroming is. Wat een flauwekul! Alsof door mij eerst te helpen er geen doorstroming zou zijn. Dit is gewoon voorkeursbehandeling. De dame tegen wie ik zei dat ik het een slecht systeem vind en dat ik het nergens op vind slaan, liep gewoon weg zonder mij verder aan te horen. Met de mededeling dat de medicijnen een half uur voor het slapen gaan met wat water moet worden ingenomen. Verder geen waarschuwingen, niks, terwijl deze medicijnen voor mijn terminale moeder zijn. Een beetje meer uitleg,respect en wat meer oor zou fijn zijn! Verder heb ik met deze apotheek al meerdere keren meegemaakt dat de aangevraagde medicijnen niet werden bezorgd (terwijl dat aangevraagd was) zodat ik er weer achteraan moest. Daarna vond de bezorger het blijkbaar prima om zware medicijnen zoals Haldol gewoon in de brievenbus te stoppen. En wij maar wachten!. Deze apotheek is abominabel slecht. Gelukkig zijn er anderen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dam Apotheek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.